People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 5. elokuuta 2014

I'm just getting started and the summer is already ending

"Istuin hiljakseen himassa ja kuuntelin musiikkia.
Ajokortin loppuun suorittaminen ei ollu onnistunu ihan miten olin suunnitellu ja kaikki muuki kusi.
Heinäkuu oli samantyylistä paskaa. Kunnes Elokuun eka päivä muutti kaiken.
Yhtäkkiä huomasin toivovani, et kesä jatkuis vielä ainaki kuukauden."


Banneri vaihtu. Propsit kuvaajalle eli Villelle, jolla on ihan semihyvä taiteellinen silmä.

Viimesten parin päivän aikana ollaan ajeltu minä, Alise ja Ville kahen viimeiseksi mainitsemani ihmisten skobilla ympäri Espoota kuvaamassa erinäisissä viileissä paikoissa ja uimassaki ollaan käyty. Ville on tainnu olla pääasiallisesti mallina.

Oon ite palanu ihan semikivasti, lukio alkaa ens maanantaina tasan ysiltä, mun kyyti kyseiseen oppilaitokseen on vielä vähän kyseenalainen ja toka vuosi alkamassa.
Panikoin vieläki mun wanhojentanssiparin saamista, mut voi käydä silleen, etten tanssi kenenkään kanssa.

Hyttysenpuremia mulla on niin vitusti, etten kehtais liikkuu missään ilman pitkiä housuja, jos ei olis näin pirun kuuma.
Mä pidän kesästä ja lämpimästä, mut tällanen tappohelle on ihan oikeesti vitusti liikaa.


Viime vuonna sain hirveesti toiveita siitä, et muaki pitäis näkyä kameran toisella puolella, koska kuvasin sillon vaan Villeä enkä antanu sille kameraa lainkaan käteen.

No tänä vuonna teijän toiveita on toteutettu ja mustaki on otettu pari ihan siedettävää kuvaa, jotka muuttuu kyl rumiks, jos katotte niitä pidempään ku 10 sekuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti