People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

I just broke down – because I'm happy

"Syvä radiohiljaisuus.
Mä pyyhin kyyneliä mun silmistä ja levinnyttä ripsiväriä mun poskilta.
Pitkästä aikaa mä itkin koska olin niin helvetin ilonen."



Eilen illalla yhentoista aikoihin mä istuin sängyllä ja kuuntelin n. 45 sekunnin mittasta äänileikettä, jonka olin vastaanottanu just hetkeä aikasemmin Whatsapissa.

Itkin ja hymyilin samaan aikaan – välillä nauroinki.
Puhtaasti onnesta.

Mä vaan tiesin, et mun täytyy jaksaa elää, eikä lopettaa kesken kaiken, kuten useesti oon aatellu.

Mulla menee muutenki elämässä paremmin ku aikasemmin.
Vaikken ookkaan saanu kesäduunia jne, ni mun mauto saadaan mahollisesti kuntoon, ajelen kohta mun vikat ajotunnit ja sen jälkeen teen kaikki kokeet yms, jotta saisin kesän reissuja varten ajokortin.

Edes sen väliaikasen.

Kyl tää tästä.
Vähitellen.

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En tällä kertaa, mut sain sovittua yhen riidan mun frendin kanssa ja tän frendin kanssa siis viestiteltiin :)

      Poista
    2. tosi kiva et riita on sovittu (:

      Poista