People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 29. lokakuuta 2015

Prinsessoja & Astronautteja



Ku meiltä kysytään pieninä ihmistaimenina mitä me halutaan olla, ku kasvetaan isoiks, vastaukset on yleensä prinsessoja tai astronautteja, poliiseja tai eläintenhoitajia.
Mä oon muistanu pitkään kuuluneeni samaan kastiin. Kuitenki muuton yhteydessä löysin muutaman mun todella vanhan ystäväkirjan. Monessa niissä luki "kissojenhoitaja" tai jotain siihen suuntaan.
Yhessä kuitenki luki "iloinen aikuinen".
Mä rupesin miettimään mun tulevaisuutta uudemman kerran. Mulla ei oo unelma-ammattia tai mitään muutakaan mitä oikeestaan haluisin tehä. Mut oon edelleen samaa mieltä; haluun olla onnellinen.

Rahaa olis kiva olla sopivan verran, mut jos en oo onnellinen, ni silläkään ei oo oikeesti väliä.
Haluaisin muutaman hyvän ystävän joiden tukeen voisin luottaa. En haluu pelätä koko ajan, et ne yhtäkkiä pudottaa mut yksinään pohjalle eikä kuuntelekkaan enää mua.
Haluaisin siis, et ne tukis mua yhtä paljon ku mä tukisin niitä.

Tällä hetkellä mun tilanne on täysin päinvastanen. En oo millään rintamalla ihan tasapainossa. Oon henkisesti ja fyysisesti väsyny ja oon alkanu taas nukkumaan huomattavan paljon. Kouluun lähteminen on vituttavaa, mut sitku pääsen sinne, ni en enää haluu tulla takasin tähän asuntoon jossa mua on vastassa saatanan pahalla tuulella oleva pikkusisko ja sen koira joka hyppii niin perkeleesti, et mun jalat on ihan naarmuilla. Mä en tunne oloani hyväks täällä.

Mä en oo kotona omassa kodissani.

19 kommenttia:

  1. Mä tiiän ton tunteen. Asun mun mutsin kaa kahestaan talossa enkä kodissa ): Heti kun oon täysikänen häivyn. Onks sun pakko asuu sun pikkusiskon kaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No periaatteessa mä voisin häipyä, mut en oo löytäny vielä sopivaa kämppää johon muuttaa.

      Poista
  2. Oon tosi kauan seurannu sun blogii ja mun tekee nii pahaa välil sun puolesta.. mut aina mä silti ajattelen, et kyl kaikki järjestyy ja susta tulee viel onnellinen! Oot vahva, et sä muuten oikeesti enää olis täällä.
    Jos en asuis toisel puolel suomea ni mä oisin sun ystävä<3 mua ei hetkauta jos toisel on asiat huonosti, oon luonteeltani niin empaattinen ja hoivaava, et jaksaisin sua hamaan tappiin asti. Mut hitto ku asun tääl :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, et oot tota mieltä!
      Uusiin ihmisiin on aina kiva tutustua, et ei sillä oikeesti oo merkitystä, vaik asuisitki vähän kauempana :)

      Poista
  3. Eiks sun pikkusisko asu jossain tosi kaukana? Miten sä jaksat ajaa sielt kouluun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun systeri asu joku viikon taas siellä Rautalammilla, mut se tuli sieltä asumaan mun kämppään, koska se sen kämppä oli niin kauhee.
      Kyl mä kahesti viikossa jaksan ajaa kouluun. Ne on melkeimpä parhaimpia kohtia koko viikossa!

      Poista
    2. Miks sä et jääny asuu Espooseen sun mutsin luo?

      Poista
    3. Mutsi muutti pois Espoosta ja muutin sen mukana. Faija jäi Espooseen asumaan, mut se kieltäyty jyrkästi ottamasta mua sen luokse.

      Poista
    4. Tylsä juttu et sun mutsi joutu muuttaa pois Espoosta :( Mutsin kans asuessa voit ainakin säästää rahaa vuokrakämppää varten.

      Poista
    5. Mä asun siis tällä hetkellä ite vuokralla tässä naapurikämpässä, koska mutsi lupas auttaa vuokranmaksussa niin kauan ku asustelen tässä.

      Poista
    6. Toihan on siistii et mutsi auttaa sua. Mut eiks sitten olis helpompi asuu vuokralla Espoossa tai siis lähempänä sun kouluu ja duunii?

      Poista
    7. Espoossa on ihan vitun kovat vuokrat, meil on 8 kissaa joiden pitää päästä ulos ja mun mutsin sanoin "Espoosta ei saa tällä vuokralla edes ulkohuussia".
      Sen verran pienet vuokrat siis täällä päin.

      Poista
    8. Ok. Sun mutsi haluu asuu sit jossain maalla tai melko kaukana niin vuokrat halpoi?

      Poista
    9. Mut haluatko sä ite asuu jossain maalla tai kaukana kaikesta?

      Poista
    10. Haluaisin, mut mun opinnot ja duuni on Espoossa, ni haluisin sinne takasin.

      Poista
  4. Jos asuisit sun mutsin kanssa niin säästäisit vielä enemmän rahaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko tän muuttamisen idea oli se, et saisin itsenäistyä ja pääsisin eroon mun vanhemmista ja siskoista, joten EI, en oikeesti muuta sen luokse.

      Poista
    2. Ehkä itsenäistyisit paremmin jos ette olis naapureita mutsisi kanssa...

      Poista