People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

When you've been fighting for it all your life, you've been struggling to make things right.. That's how a Superhero learns to fly

"Katon mun koneen ruutua ja siinä vilkkuvaa kursoria.
Haluun kirjottaa jäähyväiskirjeen ja lähteä pois.
Haluun jättää kaikki auki.
Haluun nähä kaikkien ihmettelevät ilmeet.
Mut silti en koskaan tee sitä."




Jotain mitä mä oon oppinu kantapään kautta.
Turhaan on odottanu, et jostain tulis Superman, Peter Pan tai joku – ihan kuka vaan, joka pelastais mut pois tästä maailmasta. Näistä piireistä joissa oon. Tästä elämästä ihan vaan yleisesti.
Mua vituttaa niin monet ihmiset, niin monet asiat, et haluisin useesti vaan heittää koneen ulos ikkunasta ja huutaa.
Sure, kaikkia vituttaa joskus. Mut jos se on sellasta, et hyviä päiviä on kerran kuussa, ni sit en enää tiiä kuinka normaalia se on.

Elän päivä kerrallaan, koska jos suunnittelen pidemmälle tulevaisuuteen, ni alan tuntea aivan tajutonta epätoivoa.
Näinä päivinä oon ite ollu se henkilö, joka tarttuu mua kädestä ja nostaa mut pystyyn. Uskon, et se on aika hyvä juttu, mut toisaalta en tiiä.
Mitä tohon alkutekstiin tulee, ni haluisin oikeesti vaan kadota ja kattoo, et kuinka moni rupeis miettimään miks en oo ollu aktiivinen instassa, facessa, twitterissä tai missään muuallakaan. Jättäisin vaan kaiken taakseni ja muuttaisin johonki metsämökkiin Siperian pimeimpään kolkkaan.

Mun mielessä pyörii niin paljon vituttavia asioita, jotka haluisin kirjottaa tänne, mut koska niihin liittyy paljon muiden ihmisten haukkumista, ni jätän sen tekemättä ja kiroon niitä johonki omaan muistiooni. Koska siitä huolimatta, et tän blogin lukijat tyyliin tuntee mut paremmin ku mun omat vanhemmat, ni en silti viittii haukkua kaikkia mun elämässä olevia ihmisiä julkisesti. Itestäni voin tietysti kertoa niin paljon ku sielu sietää.

Eli siis mikä nyt tän tekstin perimmäinen tarkotus oli, ni mä oon alkanu tajuumaan, et jos haluun selvitä kaikesta tästä, ni mun täytyy olla oman elämäni sankari eikä aina turvautua muihin ihmisiin.

7 kommenttia:

  1. Sä oot rohkee ja arvokas tyyppi joten siks oot kyllä sun oman elämäs Superwoman! Hienosti oot kirjottanut taas. Oo ylpee siitä miten ilmaset ittees. Kirjottaminen on sun juttus joten jatka tätä.
    Surulliseks tuun siitä mitä kirjotit et blogis lukijat tuntee sut paremmin kun sun omat vanhemmat. Oon ymmärtänyt et välit sun isään on etäiset mut sähän asut sun äitin kans joten miten se ei vaan huomaa sun tuskaa, itkemistä, valvomista öisin? En oikein käsitä? Vai asutko sä nykyään jossain muualla? Mun oma äippä huomaa musta ihan kaiken joskus pelottavan paljon enkä pysty näyttelee ite sille mitään. Näkee kuulemma heti mun otsarypystä kun tuun himaan onks kaikki ok vai ei.
    Jos mietit vielä sitä terapiaa niin Superwoman voi myös mennä sinne. Tsemppii...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, et diggailet mun kirjotuksista c:
      Äiti huomaa oikeestaan vaan jos mä kerron sille ite tai joku sen kavereista on lukenu mun blogia ja kertonu sille mitä oon taas kirjotellu. Se ei varmaan vieläkään tietäis mun viiltelyistä, jos en olis sillon vuosia sitte Jorvissa asiasta kertonu. Oon sitäpaitsi kehittyny pelottavan hyväks näyttelemisessä. Tai ilosen esittäimessä.

      Poista
    2. Oot vahva mut voit silti saada apuu terapiasta! Ehkä sun äiti sit on sokee tällasille asioille tai ei haluu nähä niitä. Sä oot SUPERWOMAN!

      Poista
  2. Asutko sä yksin nykyään?

    VastaaPoista
  3. Mitä jos oikeesti joskus kirjoittasit tänne niitä sua vituttavia asioita? Se vois jeesaa sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei yhtään huono idea. Voisin joskus kokeilla sitäki.

      Poista