People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 3. helmikuuta 2015

But something broke me

"Kello oli 5.32 aamuyöllä. Mä makasin sängyssä tuijottaen kattoon.
Joku kylmensi mun sydäntä ja veti hiljalleen mun mielen pois todellisuudesta.
En saanu unta, mut en pysyny enää kunnolla hereilläkään.
Kelluin unen ja valveillaolon rajamailla.
Kunnes lopulta kaikki tuntu niin pahalta, et pakotin itteni nukahtamaan omiin kyyneliini."




Kaikki on päällisin puolin hyvin. Mua ei stressaa, en tunne oloani ahdistuneeks, saan ihan semihyvää liksaa... Silti mä valvon pitkälle aamuyöhön ja itken. Tunnen itteni niin voimattomaks kaiken tän keskellä ja useesti mun sydäntä kylmää – ihanku olisin unohtanu jotain tärkeetä tai tehny jotain paskaa, mut en vaan muista siitä mitään.

Täytin tosiaan 20.1 ihanat yhdeksäntoista vuotta, mut se on nyt sellanen ikä joka ei muuta enää mitään. Ens vuosi sitte tuo tullessaan "aikuisuuden", koska monet vielä laskee alle 20-vuotiaat teinien kastiin. Tai ainaki nuoriso-nuorisoks. Hueh.

Blogin ulkoasu muuttu vähän erilaiseks ku mitä se on koskaan ikinä ollu. Halusin vaan kokeilla jotain ton tyyppistä ja ite pidän tosta.
Mut se siitä. Enempää asiaa ei ollu.

2 kommenttia:

  1. Kiva uus ulkoasu sun blogilla :)
    Ootko masentunut jostain vai kärsitkö vain täyskuun takia unettomuudesta?
    Onks sattunu jotain ikävää töissä ja muulla....tsemppii hei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollu jo vuosia masentunu eikä toi kuu koskaan oo vaikuttanu mun unensaantiin millään tavalla, joten en osaa sanoa mistä oikeesti johtuu.
      Mitään ikävääkään ei oo sattunu – tai en ainakaan muista et olis.
      Kiitos kuitenki.

      Poista