People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 29. marraskuuta 2013

When Can I See You Again

Mulla ei oo ollu aikaa postailla mitään ja sit ku vihdoin on ollu aikaa, ni tää meijän kiertävä nettitikku on ollu jonkun muun käytössä.

Selittelyt sikseen. Tänään on siis vika päivä mun tokaa koeviikkoa ja sain viimesen kokeen suoritettua eilen. Viime viikko oli aika raskas, koska olin ihan julmetussa flunssassa ja yhessä vaiheessa oli kans vähän lämpöä. Selvisin pahimmista fiiliksistä ku kattelin noita Johnny Deppin tähdittämiä leffoja.


Ekan koeviikon tulokset ei ollu edes yllättävät, koska en ollu lukenu tarpeeks, mut nyt pitäis olla vähän parempia numeroita.
Mitä koulunkäyntiin muuten tulee, ni ihan jeeshän se on lukuunottamatta sitä, et mulla on koko kolmosjakson ajan kaikki aamut kasiin. Se tarkottaa sitä, et mä seison tuolla pihalla 6.30 skrabaamassa mun mauton tuulilasia sisä- ja ulkopuolelta. Kaikki muut ikkunat on tarpeen skrabata vaan ulkoa.

Suurin ongelma tulee olemaan talvella se, että mun ovet jäätyy kiinni, toi saakelin lämmitystolppa kieltäytyy täysin sisälämppärin käynnistämisestä ja sit mulla on ikkunat ja ovet sisältäki jäässä (jo -2 tekee tiukkaa). Moottori sentään käynnistyy, koska on toi nyt kuitenki lämmitystolpassa kiinni.

Btw, mun mauton katsastus hyväksyttiin! <3

Mun ask on ollu viime aikoina täynnä "millon postaat", "postaa jo", "kulta postaatko" -tyylisiä kysymyksiä. EI - en postaa sillon ku te sitä toivotte.

Juttu on nimittäin näi; Jos poistaisin aina ku te haluutte ja vaan teidän mieliksi, ni mun postaukset olis paskaa, paskaa & pelkkää paskaa.
Mä en haluu kirjottaa sellasista asioista, jotka skippaan ekana muiden blogeista. Haluun kirjottaa edelleen niistä asioista joita mietin ja jotka painaa mun sydäntä tai mieltä.

Toivottavasti käsitätte tämän asian.

4 kommenttia:

  1. siistii et mauto pääsi läpi (:

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä toi sun tyylis on hyvä siis että postaat silloin kun sulla on oikeasti jotain kunnon asiaa. monissa blogeissa nimittäin törnää pakolla väännettyihin turhiin postauksiin jossa ei ole päätä eikä häntää! :D

    VastaaPoista