People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 3. lokakuuta 2013

Way to New Home

Eilen saatiin avaimet meijän uuteen kämppään ja Fanny muutti sinne välittömästi yksin asumaan. Me muutetaan väliaikasesti vuokralle ihan saatanan pieneen paritaloon, koska tästä meijän vanhasta - remontoidusta - kämpästä tuli persnettoa niin helkkaristi. Summaa en tässä mainitse, mut voin sanoo, et liikutaan aivan saatanallisissa rahasummissa.

Venaan meijän muuttoa aikalailla, koska tykkään päästä järjestämään mun huoneen sit ihan alusta alkaen uuteen uskoon. Eniten mua häiritsee toi mun sänky, joka pitää purkaa osiin ja sit koota uudestaan. Julisteetki mun täytyy varmaan varastoida johonki paha päivän varalle, koska sinne seiniin ei sais tehä mitään uusia reikiä.

Tääki on vaan väliaikanen kämppä, jota ei voi kodiks kutsua. Mä en oo kutsunu kodiks myöskään tätä meijän tänhetkistä kämppää, koska mulla on vaan yks koti minne mun sydän tulee ikuisesti kuulumaan, eikä se fakta tuu muuttumaan varmaan koskaan.

> Toisaalta muuttaminen on hauskaa, ku pääsee raahaamaan niitä tavaroita.

13 kommenttia:

  1. Kui Fanny muutti sinne yksin suoraan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska sen koulu on niin lähellä sitä kämppää ja se halus heti päästä helpommin kouluun.

      Poista
  2. Hei kiva et teillä on uus koti tai asunto (: Mihinpäin muutatte? Mahtuuks kisut sinne myös (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tosi ahdasta tulee olemaan, ku kissoja täytyy pitää sisällä, ku muutetaan väliaikasesti tosiaan paritaloon ://
      Ja Järvenperään, eli Espoossa pysytään edelleen :)

      Poista
    2. No mut hei toi on vaan väliaikaista kyl sä kestät sen (:
      Espoo JEEE

      Poista
  3. Mageeta varmaa päästä uuteen taloon JEEEE. kuvii sun huoneesta sitten heti!
    Mahtuuks teiän kisut sinne jos on pieni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laitan kuvia, ku oon sisustanu mun huoneen loppuun :)
      Kyl ne jotenkuten tulee sinne mahtumaan.

      Poista
  4. Asutteko te jo uudessa kodissa (:
    vai koska te muutatte....jännää!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ja Fanny asutaan jo uudessa kämpässä ja samoin 3 kissaa, mut muut on vielä vanhassa, ku me muutetaan tälleen hitaasti :)

      Poista
  5. Muuttaminen on silleen tylsää kun joutuu just raahaa kamoja ympäriinsä, pakkaamaan ja purkamaan... mut uusi koti on aina yhtä IhQ asia!
    Onks sulla millainen huone? Eka vai toka kerros? Saatko sun kamat mahtuun sinne vai meneekö osa kierrätykseen? Viimeks kun me muutettiin joudun viemään Fidaan ison säkin vaatteita kun en ehtiny kirppikseelle... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on tokassa kerroksessa n. 3 kertaa pienempi huone ku mitä mulla oli meijän ekassa kämpässä, mut se on sit puolestaan isompi ku tossa mistä me tänne muutettiin. Saan itseasias kaiken mahtumaan minkä haluunki, ku mulla ei oo paljoo kamaa :)

      Poista