People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 2. joulukuuta 2011

2.12

Joulukuun toinen päivä, eikä ensilumetkaan oo vielä satanu. Tuolla ulkona toi ilma on tommonen ruma ja harmaa, niin en jaksa mitään kuviakaan ottaa. Taas on ollu aikamoinen päivitysväli näillä mun bloggauksilla, mutta nyt voisin heittää vaan yhen randomin postauksen tästä päivästä :-P

Ensinnäkin kävin aamulla tekemässä matskun paraabelikokeen ja tulin sitte himaan nukkumaan ja tekemään mun matskun projektityötä, jonka piti olla valmis täks päiväks (hups!), mutta sain lisäaikaa, ku oon ollu kipeenä :D Huomenna sit raahaan sinne avoimien ovien päivään mukanani sen projektin. Tajusin kanssa, että eihän mulla oo 3. jakson lukujärjestystäkään vielä!!
Onnks sen saa huomenna.

Löysin kans yhen ihanan Salvatore Brother videon ja yllätyin tästä biisistä totaalisesti! Jos jotkut tunnistaa, niin siis tämähän on siitä ensimmäisestä Pokemon -leffasta :D


Sit vielä liittyen mun matskunprojektin teemaan...


Postaan varmaan kans joku päivä niitä joululahjatoiveita tänne. Ehkä jo tänään illalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti