People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 27. lokakuuta 2011

Hobbies

Mulle ehdotettiin jotain harrastuspostausta, joten tässä nyt olis .. :D

Mun ensimmäinen harrastus oli kanteleen soitto ja sitä harrastin varmaan 2 vuotta tai jtn. :D
Oon kuitenki ehtiny jo myydä mun kanteleen, joten siitä ei ikävä kyllä oo kuvia ;/


Seuraavaks taisin alottaa.. tanssin! Joo näin se meni :D Olisin halunnu alottaa samassa ryhmässä, ku mun kaveri, Ansku, mut sit se ei onnistunu ja lopetin ekan tanssitunnin jälkeen. Pyh!


Tämän jälkeen aloitin ratsastuksen eräällä pikkuruisella tallilla, jossa oli ihania Shirenhevosia ♥ Ratsastin siellä varmaankin vuoden tai 1,5 vuotta.


Seuraava harrastus tais olla kuoro. Lauloin 6kk - 1v ajan Espoon musiikkiopiston Kameleonttikuorossa, mutta lopetin ohjaajan vaihtuessa.

Mä en oo tossa kuvassa, ku se on viime vuodelta tai jotain :D

Seuraava harrastukseni oli sähkökitara, jota soitin 2 vuoden ajan ennen motivaation loppumista. Siitä tulikin mieleeni, että myyn kitarani, jos jotain kiinnostaa.


Viimeisin harrastukseni, jonka alotin keväällä, on jälleen ratsastus! Koska olen lyhyt motivaatioinen ihminen, lopetin ratsastuksenkin äskettäin.

Tämä kuva on minun kuvaamani, muut eivät!

1 kommentti:

  1. Tosi ihana blogi sulla, ja rakastuin banneriis! Jään seuraileen tätä. (: ♥

    http://verarawr-wecouldgoanywhere.blogspot.com

    VastaaPoista