People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 28. toukokuuta 2011

15 Asiaa Joista Tykkään

1# Eric Saade - Se vaan on sellanen söpö symppis, eikä ikäerookaan oo silleen ihan tajuttomasti ♥

2# Kynsien lakkaaminen - Nyt ku mul on nää rakennekynnet, ni kyl mä lakkailen niitä :D Paskat siitä kuinka viisasta se onkaan.

3# Vuonohevoset - Oon aina tykänny täst rodusta ja nyt sit oon saanu kokee sen tunteen, ku niillä laukataan ♥

4# Musiikki - Ette tiiä millasta elämä ois jos en vois kuunnella aina tilanteeseen sopivaa menomusaa :D

5# Kaverit - Mun ei oo kavereita oikeesti paljoa, enkä pysty oikeen kertoo mitään juttuja ku yhelle ;3 ♥

6# Rakastuminen - Se on oikeesti vaan sellanen ihana tunne ♥

7# Koirakuiskaaja - Maailman paras realitysarja !! Oon oppinu kaikenlaista kivaa koirista just sen avulla.

8# Valokuvaaminen - Mitä tähän voi selittää? Kamera mukaan ja menoks! Aina löytyy jotain kuvattavaa.

9# Matkustelu - Jokaisesta ihanasta paikasta löytää aina jotain uutta!

10# USA - No sieltä mut tavottaa kesällä.

11# Julisteet - Mun ja systerin huoneen seinät on melkein 100% tapetoitu erilaisilla julisteilla.

12# Nukkuminen - Tätä tuskin tarttee ees selittää ;) ♥

13# Shiba Inu - Sellanen söpö koirarotu. Mä vaan niin himoitsen sellasta ♥

14# iPhone 3G - Siks toi 3G, ku nimenomaan se malli on vaan jotain parasta.

15# Kesä - Mitä tästäkään voi sanoa? Siis KESÄ !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti